Een klacht indienen
Ben je niet tevreden over de dienstverlening van de stad? Vind je dat je door medewerkers van de stad niet correct bent behandeld? Heb je geen oplossing of gehoor gevonden bij de medewerker of dienst in kwestie? Dan kan je beroep doen op de klachtencoördinator van de stad.
Klacht indienen
Nog steeds geen gehoor?
Heb je een klacht bij de stad Ieper gemeld en je kreeg geen antwoord of je bent niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kan je je richten tot de Vlaamse ombudsdienst.
Let wel, deze zal steeds nagaan of de klacht die je doorspeelt reeds gekend was bij de stad Ieper. Is dat niet het geval, dan wordt die in eerste instantie aan de stad doorgespeeld om de kans te geven het probleem lokaal op te lossen.
Let op: een klacht is niet hetzelfde als een melding.
Contactinformatie
-
Communicatie
Ter Waarde 1
8900 Ieper- tel. 057 451 610
- communicatie@ieper.be
Openingsuren
- Vandaag open van 09:00 tot 12:30
- Morgen open van 09:00 tot 12:30