Deskundige overheidsopdrachten

21 maart 2025

 

FUNCTIE:

Als deskundige overheidsopdrachten ben je verantwoordelijk voor de volledige procesflow van diverse overheidsopdrachten van de gemeente en OCMW. Je bouwt expertise op inzake de wetgeving en kan deze toepassen bij concrete dossiers en projecten over de diverse diensten heen. Concreet zorg je voor de administratieve, deskundige ondersteuning bij de voorbereiding, gunning, uitvoering en opvolging van elke overheidsopdracht, in nauw overleg met de aanvragende dienst.

De organisatie voorziet in interne opleidingen om de wetgeving en materie eigen te maken.

Een uitgebreide toelichting van het takenpakket is terug te vinden in de infobundel onder ‘functie-inhoud’.

PROFIEL:    

  • Je bent een onderhandelaar met een grote interesse in wetgeving
  • Kennis van wetgeving op overheidsopdrachten is een pluspunt
  • Je bent communicatief vaardig en gaat nauwkeurig te werk
  • Je bent (minimaal) in het bezit van een bachelorsdiploma of daarmee gelijkgesteld (HBO5) OF
  • Heb je geen dergelijk diploma, maar wel een andere vooropleiding en/of werkervaring die aanleunt bij de functie-inhoud, dan slaag je voor een capaciteitstest op niveau van de functie

 

AANBOD:

Je komt terecht in een uitdagende en gezinsvriendelijke organisatie met een maatschappelijk relevante opdracht. Je komt in dienst als deskundige overheidsopdrachten met een voltijds contract (38/38) van onbepaalde duur.

Bruto maandloon bij opstart (afhankelijk van eerdere beroepservaring) tussen € 3.059,65 en € 3.413,37 met als extra’s:

  • maaltijdcheques (€ 7,44/dag)
  • fietsvergoeding
  • hospitalisatie- en groepsverzekering
  • opleidingsmogelijkheden
  • minstens 30 verlofdagen
  • fietslease

 

INTERESSE?

Solliciteren kan tot en met zondag 20 april 2025 via onderstaande button.

button

De selectieprocedure zal bestaan uit 3 delen: schriftelijke en mondelinge proef en voor de 2 hoogstgerangschikten volgt een psychotechnische proef. Data worden ruim op voorhand meegedeeld.

Meer info over deze vacature of selectieprocedure via de personeelsdienst van Stad Ieper: wervingen@ieper.be of 057 451 850.

Contactinformatie